Terapevtska masaža telesa

Terapevtska masaža je močnejša masažna tehnika, s katero dosežemo sprostitev in povečamo prekrvavitev mišic. Terapevt  uporablja miofascialne tehnike, pa tudi nežne manipulativne in artikulacijske tehnike, ki jih izbere individualno glede na težave, ki jih želimo odpraviti.

Terapevtsko delo  je osredotočeno na strukturo telesa: kosti, sklepi, mišice, fascije. Cilj terapevtske masaže je odprava zmanjšane funkcije živčno-mišično-skeletnega sistema, s tem pa odprava bolečine in poškodbe.

Terapevt je zaradi težav v mišično-skeletnem sistemu pozoren tudi na možnost prizadetih funkcij živčevja. Razmisliti mora  tudi o drugih možnih vzrokih bolezni, vključno s čustvenimi, prehranskimi, bakteriološkimi in razvojnimi dejavniki. Edino vse to skupaj  omogoča vnovično vzpostavitev harmonije v telesu.

Terapevtska masaža  telesa traja 90 ali 60 minut. Terapevtska masaža hrbta pa 30 minut.

Zakaj izbrati terapevtsko masažo?

Ta masaža je namenjena ljudem z bolečinami  in se izvaja intenzivneje na tistem delu, kjer je bolečina, nepravilnost ali poškodba. Z različnimi tehnikami odpravljamo mišične napetosti in nepravilnosti v mišični strukturi. Z mehkimi manipulacijami in artikulacijskimi tehnikami, pa uravnavamo statiko hrbtenice in izboljšamo gibljivost hrbtenice in sklepov. Glede na težave priporočamo število ponovitev terapevtske masaže.

Terapevtski pristop je celostni pristop, ki išče vzrok funkcionalne motnje, pri tem pa ne obravnava samo simptomov.

Terapevtska masaža  je učinkovita pri vrsti težav, med njimi so:
  • težave s hrbtenico
  • težave s sklepi